دانلود بهترین برنامه های موجود در اینترنت از سایت وردپرس ۲۰۱۸

موضوع دانلود: پاورپوینت بازاریابی بین المللی


                نوع فایل: power point قابل ویرایش ۲۹۴ اسلاید   قسمتی از اسلایدها: هدف كلي اين فصل،‌ آشنايي دانشجو با فرآيند بازاريابي بين‌المللي و تفاوت آن با بازاريابي داخلي است. همچنين به دانشجو كمك مي‌كند تا عضو بهتر و موفقتري در بازاريابي بين‌المللي باشد. اين هدف از طريق تهيه‌كردن اطلاعات در مورد اينكه چه اتفاقي در بازار بين‌المللي مي‌افتد و با كمك آن‌ها در انتقال دانش در زمينه معاملات تجاري موفق به انجام مي‌رسد. اساس مطالعه بازاريابي تطبيقي،‌ پيرامون تشابهات و تفاوت‌هاي موجود بين بازاريابي كشورهاي مختلف دور مي‌زند. در بازاريابي تطبيقي، تلاش بر آن است كه تفاوت‌ها و تشابهات موجود مجموعه‌اي از نمادها، نهادها و روش‌ها در يك جامعه كه از نسلي به نسل ديگر منتقل شده و تعيين و تنظيم كننده رفتار انسان‌ها است. گفته مي‌شود، اين نمادها ممكن است ناملموس (مانند باورها، ارزش‌ها و خواسته‌ها) يا ملموس (مانند ابزار، مسكن، محصولات و كارهاي هنري) باشند. &nb …

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *